Zalety długotrwałej współpracy
Sprzęt komputerowy ma to do siebie, że podobnie zresztą, jak wiele innych technicznych przedmiotów, co jakiś czas, nieuchronnie ulega awarii. I w tym momencie, niezależnie, czy jest to sprzęt firmowy, czy prywatny, pojawia się duży problem. Bo trzeba go oddać do serwisu i tym samym pozbawić się na jakiś czas możliwości pracy. Jest to szczególnie trudny problem dla dużych firm, które dysponują setkami czy nawet tysiącami komputerów i innych urządzeń elektronicznych. W takich miejscach awarie sprzętu są na porządku dziennym i dlatego, muszą mieć opracowane stosowne procedury na wypadek awarii, aby każda następna nie była problemem, a każdy wiedział ja ma postąpić. Aby naprawa komputerów następowała maksymalnie sprawnie, przedsiębiorstwa starają się nawiązać długotrwałe umowy i współpracę z firmami, które zajmują się naprawą, aby w ten sposób umożliwić sobie jak najszybsze i jak najsprawniejsze naprawianie każdej awarii. To zdecydowanie najlepszy sposób na radzenie sobie z tego typu problemami, bo znajoma firma, która ma korzyści z tego, że długofalowo współpracuje, będzie wykonywać swoje obowiązki o wiele lepiej niż przypadkowo wybrany serwis. Jest to korzystne dla obu stron. Z każdym miesiącem udanej współpracy budują się więzi i wzajemne zaufanie, dzięki czemu załatwienie wielu spraw jest prostsze i nie wymaga tak wielu formalności.