Promowanie nowoczesnych technologii

Promowanie swoich produktów technologicznych to dzisiaj coraz bardziej skomplikowana sprawa. Amatorzy nowych technologii zapewne są w sranie skutecznie wskazać co najwyżej marki produkujące smartfony czy tablety, z podziałem na rodziny czy modele jest już zdecydowanie trudniej. Dlatego dla nowego klienta tablet to po prostu tablet i bardzo trudno jest skutecznie konkurować na rynku mając kilka modeli do wyboru. Tutaj o wiele skuteczniejsze jest produkowanie jednego modelu w danej chwili i promowanie wyłącznie jego. Miałoby to jednak sens tylko przy założeniu, że firma stara się jedynie sięgnąć po nowych klientów i to ich przekonać do wykorzystania potencjału nowoczesnych multimediów i aplikacji zaprojektowanych przez firmę. Natomiast równie ważne jest sprostanie wymaganiom przeciętnego doświadczonego użytkownika, który doskonale rozpoznaje malutkie detale i różnice w funkcjonowaniu poszczególnych urządzeń multimedialnych i wie czym różni się kolejna edycja jakiegoś odtwarzacza multimediów czy smartfona od poprzednich wersji. Ci ludzie nie dają się tak łatwo zmanipulować i nigdy nie podejmują wyboru wyłącznie na podstawie ceny albo samej renomy producenta. Starają się raczej rozważyć wszystkie czynniki a w tym także poważne traktowanie klientów przez firmę, które objawia się tworzeniem nowych rozwiązań.