Jakość obsługi klienta, to obecnie oprócz jakości samego towaru i warunków sprzedaży, jeden z najbardziej kluczowych elementów, które mają istotny wpływ na postrzeganie marki i producenta na rynku w dłuższym okresie czasu. Producenci doskonale o tym wiedzą i dlatego starają się, aby to wszystko, co może sprawić, że klient mógłby mieć złe skojarzenia z daną marką, jak najbardziej zminimalizować. A rzeczą, która zdecydowanie najbardziej psuje wizerunek producenta jakiejkolwiek rzeczy, ale najbardziej jednak tych osobistego i codziennego użytku, są awarie. To one sprawiają, że ludzie zaczynają się irytować i denerwować. One sprawiają, że traci się zaufanie do producenta i przy kolejnym zakupie może on zostać pominięty już na samym początku, właśnie ze względu na złe doświadczenia. Mając taką wiedzę, najwięksi producenci starają się jak najbardziej zminimalizować te przykre skutki i sprawić, aby były one dla klienta jak najmniejszym kłopotem. Obecnie naprawa komputerów nie ma być dla klienta problemem. Nie ma się tym zajmować. Oferuje się coraz częściej, o ile sprzęt jest oczywiście na gwarancji, usługę odbioru zepsutego komputera od klienta w jego domu, czy we wskazanym miejscu i dostarczenie go, już po możliwie najszybszej naprawie, także we wskazane miejsce. Wszystko odbywa się za pomocą kuriera. Jedynym zadaniem klienta jest zadzwonienie na infolinię, zgłoszenie usterki i wskazanie adresu jej odbioru.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Leave a Reply