Wprowadzanie nowych pomysłów

Przez większość czasu wydaje się, że producenci nowoczesnych gier albo aplikacji mają stale nowe pomysły i ich nowych tytułom nie będzie końca. Ale coraz częściej nawet duże firmy jak Nokia napotykają problemy z procesami twórczymi, które u programistów są równie ważne i skomplikowane jak pisanie książki czy malowanie przez artystę. Kwestia natchnienia i umiejętności przełamania swojej niemocy twórczej jest równie kluczowa dla pisania nowych kodów ciekawych programów multimedialnych co tworzenia białego wiersza przez uznanego krajowego poetę. Dlatego też wiele firm, które odnosiły sukces przez lata promując nowe podejście do multimediów albo systemów operacyjnych jak Symbian z czasem zaczęło zmagać się z niemocą swoich programistów.A nie od dzisiaj wiadomo, że nawet najlepszy odtwarzacz multimedialny, tablet albo telefon komórkowy z dotykowym ekranem wyposażony w bardzo mierny system operacyjny nie znaczy tak naprawdę wiele. Natomiast nawet nie do końca idealne odtwarzacze multimedialne wyposażone w cudowny intuicyjny i niezawodny mobilny system operacyjny natychmiast zyskują rozgłos i ciepłe komentarze użytkowników. A o wiele łatwiej jest dzisiaj poprawić niezbyt profesjonalnie przygotowany sprzęt technologiczny aniżeli napisać od początku oprogramowanie, które będzie zachwycało.