Serwis na najwyższym poziomie

Klucz do sukcesu w każdej dziedzinie, jakiej podejmuje się człowiek, jest zazwyczaj bardzo podobny, pomimo różnic, jakie mogą dzielić te dziedziny. Jest nim ogromne zaangażowanie w to co się robi i dążenie do tego, by jak najbardziej usprawniać swoje działanie, tak by było jak najbardziej przydatne dla wszystkich potencjalnych klientów. Nie ma znaczenia, czy sprzedajmy odkurzacze, czy produkujemy klamerki do bielizny czy oferujemy wycieczki – nasz produkt czy usługa musi być komuś potrzebna i ten ktoś musi się w jakiś sposób o tym dowiedzieć, aby mógł skorzystać z naszych usług. Trzeba do tego klienta dotrzeć i potem, gdy już skorzysta z naszych usług, trzeba dbać o to, by wiedział i pamiętał, że warto do nas wrócić. Jeśli ktoś zajmuje się czymś takim jak naprawa komputerów, musi być nie tylko świetnym fachowcem, ale musi umieć też zadbać o to, by klient czuł się dobrze w danym miejscu i wiedział i żeby w przypadku kolejnej awarii nie przyszło mu nawet do głowy, aby udać się do innego serwisu. Do tego potrzebny jest dobry kontakt z klientem. Świetny spec, ale niezbyt kontaktowy może zniechęcić wielu klientów. Liczą się tu drobiazgi, które budują atmosferę, czyli dbanie o czas klienta i robienie wszystkiego zgodnie z umową, nie naciąganie kosztów, oferowanie przywiezienia i odbioru sprzętu itp.