Problemy z nietypowymi usterkami

Działalność każdego prywatnego przedsiębiorcy jest nastawiona na to, by przynosiła mu zysk, z którego będzie on zadowolony. Aby tak się działo, musi on zadbać o to, by firma działała sprawnie, aby wszystkie jej składowe były dopracowane, a efektywność działania maksymalna. Najlepiej, gdy wszystko jest opracowane w sensownie szczegółowych procedurach, aby każdy dobrze wiedział co do niego należy, dzięki czemu cała firma działa bez niepotrzebnych przerw i zastojów. Im większa automatyzacja i powtarzalność, niczym w fabryce, tym lepiej, bo koszt każdej jednostkowej operacji jest mniejszy, a zysk większy. Niestety, nie zawsze takie działanie jest możliwe. Przy dużej skali działania, co jakiś czas zawsze pojawią się problemy, które sprawiają, że tok jest zakłócany. Nawet jeśli przedmiotem działania jest naprawa komputerów i większość usterek jest stosunkowo prosta do zdiagnozowania i naprawienia, to nieuchronne są takie awarie, które sprawiają, że technik musi się nad nią pochylić o wiele bardziej niż nad innymi. A to rodzi opóźnienia i nie zawsze kończy się dobrym skutkiem. Tu jest trudna decyzja dla właściciela, bo z jednej strony może on chcieć odrzuć taką naprawę, bo w tym samym czasie mógłby naprawić kilka bardziej standardowych rzeczy, ale z drugiej strony, nietypowe naprawy są droższe i budują reputację miejsca, jako firmy która jest profesjonalna i radzi sobie z każdym problemem.